vineri, 11 mai 2012

Cum sta treaba cu marele targ de joburi si cariera...o marsavie de eveniment

Si am fost la "Cel mai mare targ de joburi si cariera" organizat de EJobs la Romexpo...toate bune si frumoase, surpiza am gasit-o la intrare :

Am zis...hai fie...eram curios ce gasesc inauntru, desi eram putin sceptic de cind am plecat spre targ

Inauntru standuri cu firme...si multa lume...in general activitatea era cam asta...stateai la o coada (in unele cazuri)....si dadeai CV-ul (daca aveai...sau daca mai aveai), ori primeai o carte de vizita , cu indrumarea sa mergi matale acolo sa completezi online CV-ul
Treaba asta se putea face frumos de acasa fara sa mai bati drumul pina la Romexpo...si fara sa mai dai 10 lei la intrare.
Carcotasii vor zice ca asa  ai sanse sa mai stai de vorba cu omul de la resusre umane...daaaa...pai la citi oameni trec pe la un stand...asa are un chef omul de la resusre de tine...plus ca am auzit placa cu refuzul politicos...nu avem momentan disponibil un asa post...dar o sa introducem CV-ul dumneavoastra in baza de date, si cum apare o oportunitate va contactam imediat.

Aici avem coada de la Danone...nu dura mai mult de 20-30 de secunde cu fiecare ...placa era cam asa...multumim ca ati depus CV-ul..va vom contacta noi...bla bla bla



Pe la alte standuri situatie era cam la fel...




Dar in mare cam asa stateau lucrurile...



Si toate CV-urile ajungeau in tavita...

Asta este cheia succesului...oare?...


La unele standuri aveai privilegiul chiar sa stai la masa ...fata in fata cu o persoana de la resusre umane...


Puteai gasi un  post la Iasi...sau prin Brasov...sau...



Am gasit si scara de valori...


Unii sunt jos de tot...cam asa de jos...
Firmele dornice sa te "formeze" dadeau in tine cu discounturi de peste 50 %...numai la acest targ puteai participa la un curs de formare  cu doar 500 roni, curs ce costa 1250 roni inainte....si aici este o intreaga mafie...multe nici nu cred ca au ceva autorizatiii sau diplome reconoscute de catre stat.


In rest joburi De Call Center la greu...adica genul ala de job unde vor sa vorbesti fluent 2-3 limbi , sa suni toata ziua persoane carora sa le balbai despre un rahat de produs , sau rahat de asigurare...normal...pe un salariu de 800 roni...
Am gasit si standul Mediafax...

Ce post cautati?..Fotograf...zic eu...A....nu avem asa ceva

Pai normal ...zic eu...pe net sunt moca pozele...


Singurul job pe placul meu...era ocupat de doua domnisoare...din pacate...


Dar totusi..locatia nu era pe gustul meu...as fi preferat malul marii...

Mai bine beam doua beri de aia 10 lei...eu nu ma pling, dar erau oameni pentru care chiar contau acei 10 lei.
Rusinica mai Ejob+Romexpo.

Erau multi tineri...si oameni mai in virsta care erau dezamagiti de ce au gasit acolo.
 
Si activitatea de acolo se putea face foarte frumos online...fiecare firma tria CV-urile, si chemau la interviu doar persoanele care corespundeau postului.

Dar nu mai era cu intrare asta...10 lei.

2 comentarii:

  1. ...felicitari pentru postare ....! are tot ceea ce trebuie ...dar parca prea ai dreptate ...!

    RăspundețiȘtergere
  2. Situatia seamana cu bancul acela in care un tinar bogat, destept, cu de toate, da anunt la matrimoniale: nu caut nimic, doar ma laud.

    RăspundețiȘtergere