duminică, 13 mai 2012

Am evadat...

Azi am fost la prima evadare...pentru prima oara.
55 de Km prin padurile si campiile de linga Bucuresti...adica pe traseul Padurea Baneasa - Snagov (Complex Astoria)...urmati de inca 36 de kilometri -  drmul de intoarcere, aici am ales varianta DN-ului...am preferat soseaua...dupa atita offroad.
Organizatorii nu se asteptau la asa de multi participanti, inscrierile au fost facute cu citeva zile inaintea evenimentului, totusi au existat inscrieri si in ziua evenimentului ...pentru intarziati....se pare ca au fost cu mult peste previziunile lor.
Au fost persoane care nu au mai gasit numar de concurs...si au concurat fara....cum a fost si cazul meu.

Unii participanti au gasit solutii sa devina mai aerodinamici...





Altii erau pregatiti sa imortalizeze momentul...



Am fost placut surpins de numarul destul de mare de fete care au concurat...bravo lor.





Multumuri primariei pentru "pistele" minunate  din oras...


 Ultimele pregatiri inaintea startului...


 Emotiile dinaintea startului....



Se ridica bicicleta...




Se fac valuri...

Si se da startul Primei Evadarii din 2012...



Si cum spuneam...chiar daca nu au mai gasit numar de concurs...tot au  evadat...
Asta este cel mai mare numar din concurs vazut de mine...
Deci au evadat peste 2122...oficial...plus cei care evadat si fara numar de concurs.






Si o ultima imagine cu linia de sosire...

Asta este pentru carcorasii care nu ma cred ca am ajuns la final....asa ca ciocul mic...si pedaleaza daca vrei sa ma ajungi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu