joi, 7 iunie 2012

Povestea unei treceri de pietoni

Era odata o trecere,  cam acum 2 ani... au venit niste oameni multi...cu utilaje multe,  si au sapat...gaurit...au turnat beton si asfalt...si au facut din soseaua veche una noua , frumoasa si ...mai rezistenta zic ei.
Cam jumatate de an au durat lucrarile....
A trecut cam 1 an jumate de cind lucrarea a "fost gata"...dar trecerea nu a mai aparut inapoi.

Azi am fost la consiliul local sect 1 - Administratia domeniului public si am facut o reclamatie...ei o numesc sesizare.
Am intrebat daca strada a fost receptionata, un domn putin cam iritat de intrebare a zis ca nu este obligat sa dea aceste informatii,  decit in urma unei sesizari.

E..uite ca am facut una, numar inregistrare 4984 din 07.06.2012

Poate este cineva mai pilos care citeste acest post,  si poate verifica soarta strazii Piatra Morii din sect 1 , cartier Damaroaia. Are receptia facuta?..la receptie trebuia sa intre si marcajul?..cine a facut receptia?...a semnat de receptie?...a respins lucrarea?..

Cica in termen de 30 de zile voi primi raspuns la sesizare...pina atuncia trecatorii vor risca in continuare sa fie accidentati de masini, sunt indicatoare pe stilpi, insa marcajul face trecerea mult mai vizibila.







Revin cu informatii noi

Am primit raspuns de la administratia domeniului public sector 1  ...deci am facut sesizarea pe 07.06.2012....pe 29.06.2012 am primit o scrisoare cum ca au trimis sesizarea mea spre solutionare catre administratia strazilor....deci a durat 22 de zile sa trmita mai departe reclamatia mea ?...sau ce sa inteleg?


In 10.07.2012 primesc raspuns de la Consiliul general al municipiului Bucuresti  - Administratia strazilor...un raspuns penibil.



Deci strada este gata cam de 2 ani...si nici acuma nu este gata marcajul...si se pare ca nici nu va fi prea curind.E o procedura data naibi sa tragi niste dungi albe pe carosabil...trebuie firma straina sa vina sa faca consultanta...una americana sa vina sa faca masuratori...un designer sa vina sa aleaga albul care e la moda...

Mai conteaza ca trec elevii unei scoli pe acolo?...sau jumatate de cartier?...sau ca deja au fost accidente acolo?

Multumim actualilor primari.(care sunt tot fostii)...deci daca nu si-au facut treaba in mandatul trecut...cu siguranta nu-si vor face treaba nici in acest mandat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu