joi, 28 iulie 2011

Autobuzul cu turisti.

7 comentarii:

  1. DA... si autobuzul era, de fapt, gol. L-am vazut si eu in seara asta. Nu-i de mirare, la ce preturi au.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana pretul este mic, credema, fata de alte capitale este mic, insa la noi cam lipsesc turistii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inteles ca prin Brasov e 5 lei biletul. La Bucuresti 25. Mie mi se pare cam mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. ..este mult ...! la constanta este 5 ..!

    RăspundețiȘtergere
  5. ...toate capitalele europene practica acelasi pret 25 euro, convertiti in moneda locala, insa, asa cum a spus Titi, la noi lipsesc turistii :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu zic ca e un pas inainte spre normalitate, chiar daca nu sunt inca asa multi turisti, chiar daca unora li se pare pretul cam mare (6 euro!) si chiar daca risti sa stai blocat in trafic si sa admiri cum cade tencuiala de pe blocuri.

    RăspundețiȘtergere
  7. daca era 10 lei eu ma plimbam cu el, poate ar trebui un pret si pentru turistii... romani :)

    RăspundețiȘtergere