luni, 2 mai 2011

Olympus Trip 35 + Fujicolor C200+Epson Perfection V330





3 comentarii:

  1. Va salut!
    Am vazut pe forumul Olympus ca vroiati un PEN E-P1 sau E-PL1. Ati cumparat ceva pana la urma? Sunt interesat de un aparat portabil, cu rezultate calitative apropiate dsrl, friendly user (abia acum fac trecerea de la compacta) si gandeam oarecum ca dvs., adica spre aceste aparate. Ce parere aveti despre aceste optiuni?
    Va multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am apucat inca sa il iau...sper sa reusesc in curind..

    La calitate este la fel ca un DSLR, este mai incet la autofocus insa ,de..nu are acelasi principiu ca la DSLR, nu-ti inchipui ca e super lent..sunt teste de autofocus pe net daca esti curios..
    Eu zic ca este un aparat perfect pentru calatorii..fotografie de strada etc...in curind sper sa am unul...momentan am unul de dimensiuni asemanatoare..insa este pe film...

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc pt. raspuns. Eu am gasit produse refurbished aici:
    http://stores.ebay.de/OlympusMarket/Digital-Kameras-/_i.html?rt=nc&_fsub=2&_sid=230374705&_trksid=p4634.c0.m14.l1513&_pgn=3
    Preturile variaza intre 230-250 Euro dar transportul nu este inclus. Nu stiu insa ce incredere sa am in asemena produse. Oricum un E-PL1 ar fi cam 11 milioane cu aproximatie, fata de vreo 20 milioane cat e in magazin.

    RăspundețiȘtergere